Journey Of Love



zafirahjamaludin
Instagram · Twitter



Salam

Manusia
Selamat Datang ke teratak usang ini, moga yang baik dijadikan pedoman, yang buruk dijadikan teladan.

SMS

NUKILAN
· 3 Perkara Yang Tak Perlu Kita Fikirkan
· 'Kampung' sekitar Eropah
· Kisah Cita-Cita
· Student Masscomm


KEGEMARAN


Dinner Terakhir
Friday 1 May 2015 | Posted by Zafirah | 1 comment{s}

Assalamualaikum.

Sebelum menamatkan diploma, aku dan kawan-kawan(MC1106A + kelas-kelas lain) berpakat untuk menghadiahkan dinner buat diri kami, which is Grand Dinner yang diadakan di Hotel Eco Tree, Melaka.

Bagi aku, dinner?ish bosan lah. Setiap tahun ada dinner tu dinner ni, takde ke yang istimewa sikit?*acah pergi je sedangkan pemalas nak mampus haha* Aku suka dinner, well makan kan, siapa je yang tak suka. Cumanya aku tak suka kena pergi beli dress, kasut, handbag and bla bla bla bla bla hanya untuk makan. MEMBAZIR. Plus aku tak suka dikelilingi orang ramai huhuhuhu. Tapi, apa boleh buat. Ini kan peluang terakhir untuk 'gathering' bersama seluruh batch Masscomm 2012/2013 sebelum semua pergi buat haluan masing-masing.

So, nak dijadikan cerita. Seminggu sebelum dinner, aku dan adik-adik pergi la shopping untuk beli dress. Aku ni jenis simple. Murah?Muat?Ok cun. ALhamdulillah, adik kedua aku, which is kitorang panggil Dibah baik hati sangat *itupun sebab dia baru dapat gaji* belanja aku punya dress dengan tudung. Sayanggggggg Dibah ! hihik.

Dinner mula pukul 8 malam, aku sampai pukul 8:40 macam tu pergh kemain diva kau. Actually aku ni menumpang ja kereta roommate aku, Kak Lina. Menumpang buat cara menumpang la kan. Dah dia pun lambat, takkan la aku nak "Weh cepat ar nanti lambat macam mana ergh" kan? Konklusinya, dia lambat, aku pun lambat jugak. *sorry Kak Lina sayang Kak Lina*

Lepas dah daftar,bagi tiket, pakai gelang pass apa ntah, dapat sagu hati yang kiut miut, aku dengan Kak Lina serta kawan-kawan yang lain pun apa lagi naik lif ke tingkat paling atas, atas bumbung kay, siap ada kolam renang lagi, kami pun mula la enjoykan diri masing-masing.

Meh aku share sikit gambar, tak boleh la banyak-banyak. Segans.

Nur Zafirah Jamaludin


Kesayangan

Haih nak collage pun sebenarnya segan sebab banyak gambar tak matching filternya, almaklumlah mostly gambar ambil dari handphone orang so faham-faham je lah haha. 

Anyway, dalam banyak-banyak dinner yang aku pernah hadiri, serius dinner ni paling awesome. Bukan sebab makanan, bukan sebab tempat, tapi sebab kenangan yang diperolehi tu. Terima kasih semua.

Cukuplah sampai di sini aku membebel pada Hari Sabtu ni, bukan apa, aku cuma.

RINDU.

Ok ok, havea good day semua !! *sorry aku guna bahasa rojak banyak sangat dalam entry ni sobs*

Salam Sayang.

Labels: ,