Journey Of Love



zafirahjamaludin
Instagram · Twitter



Salam

Manusia
Selamat Datang ke teratak usang ini, moga yang baik dijadikan pedoman, yang buruk dijadikan teladan.

SMS

NUKILAN
· Dinner Terakhir
· 3 Perkara Yang Tak Perlu Kita Fikirkan
· 'Kampung' sekitar Eropah
· Kisah Cita-Cita
· Student Masscomm


KEGEMARAN


Segmen Blogwalking & Give Away By Kisah.Si.Gadis.Leo
Friday 1 May 2015 | Posted by Zafirah | 4 comment{s}


Assalamualaikum



 *KLIK BANNER DI ATAS KALAU NAK JOIN*

Hari ini aku ter'rajin' untuk join segmen blogwalking dari si gadis comel Una ni, Terima Kasih atas jemputan :)

Syarat semua dah ikut, dan sekarang yang tinggal cuma ceritakan sedikit tentang diri aku. Hmmmm. Aku pun tak tahu nak cerita apa sebab aku ni biasa-biasa sahaja orangnya, tiada yang luar biasa pun.

Apapun, disebabkan dah Una mintak macam tu, aku usahakan korek sedalam-dalamnya tentang diri aku ahaha, so THIS IS ME.

1. Lahir di Taiping, Perak dan sekarang menetap di Batu Pahat, Johor (sejak 2013)
2. Anak sulung daripada 8 orang adik-beradik
3. Dalam proses mencari jodoh kerja.
4. Susah nak gelak tapi senang senyum,
5. Pemalu tetapi bukan pendiam.
6. Paling tak suka manusia yang rude atau dalam bahasa melayunya, KURANG AJAR.
7. Tak pandai makan pedas tapi teringin sangat nak makan pedas.
8. Muka tak ikut mak mahupun ayah, *misteri sungguh hmm*
9. Sangat sensitif.
10. Kuat makan tapi berat tak pernah lebih 50 kg *eceh bangga ke apa ntah hahaha*

Anyway, cukup tak 10 Una?hihik. Sampai ke berat badan aku melalut sebab aku dah cakap tadi, aku terpaksa korek sedalam-dalamnya tau,

Jom la join segmen ni sekali, marilah kita mengeratkan silaturrahim sesama blogger(s) :)
Salam Sayang.

Labels: ,