Journey Of Love



zafirahjamaludin
Instagram · Twitter



Salam

Manusia
Selamat Datang ke teratak usang ini, moga yang baik dijadikan pedoman, yang buruk dijadikan teladan.

SMS

NUKILAN
· Pendengar Yang Baik
· Segmen Blogwalking & Give Away By Kisah.Si.Gadis.Leo
· Dinner Terakhir
· 3 Perkara Yang Tak Perlu Kita Fikirkan
· 'Kampung' sekitar Eropah
· Kisah Cita-Cita
· Student Masscomm


KEGEMARAN


Result MUET
Monday 4 May 2015 | Posted by Zafirah | 7 comment{s}

Assalamualaikum

Setelah lebih kurang dua jam menunggu laman web di mana result MUET sepatutnya keluar pada hari ini, 5/5/15 *aip nombor banyak cantik ini hari*, result MUET aku akhirnya terpapar juga di screen laptop....

TADAAAAAA


Syukur Alhamdulillah, aku berjaya memperolehi BAND 4. Well, takdelah hebat mana pun sebenarnya, tetapi disebabkan aku cuma target BAND 3, dan bila fikirkan balik halangan-halangan yang terpaksa ditempuhi aku dan ayah yang berulang dari Batu Pahat ke Melaka pada pukul 5 pagi semata-mata untuk aku duduki peperiksaan MUET ini, haih, mana mungkin aku tak gembira.

Lagipun, aku sendiri dapat merasakan yang semenjak dua menjak ini, kemampuan aku dalam Bahasa Inggeris sangat teruk *demam korea la katakan* Jadi result sebegini sememangnya result yang aku fikir tak mungkin aku akan dapat perolehi.

Apapun, Tahniah buat semua calon-calon MUET yang dapat result hari ini, berjaya atau kurang berjaya semuanya ketentuan Allah SWT. Dia tahu apa yang terbaik buat kita semua. Apa?Ingat orang yang dapat MUET BAND 1 dan 2 tak boleh sukses ke?Ingat orang yang dapat BAND 3 ke atas sentiasa sukses ke?No no no. Jadi, cheer up, okay? :)

Salam Sayang.

Labels: , ,