Journey Of Love



zafirahjamaludin
Instagram · Twitter



Salam

Manusia
Selamat Datang ke teratak usang ini, moga yang baik dijadikan pedoman, yang buruk dijadikan teladan.

SMS

NUKILAN
· Result MUET
· Pendengar Yang Baik
· Segmen Blogwalking & Give Away By Kisah.Si.Gadis.Leo
· Dinner Terakhir
· 3 Perkara Yang Tak Perlu Kita Fikirkan
· 'Kampung' sekitar Eropah
· Kisah Cita-Cita
· Student Masscomm


KEGEMARAN


Seminggu yang sibuk.
Thursday 14 May 2015 | Posted by Zafirah | 1 comment{s}


Assalamualaikum.

Apa khabar semua pembaca blog eden ini?Lamanya kita tak ketemu kan? *ajet ajet blogger pemes gituw* Well aku pernah janji dengan diri aku sendiri untuk at least update 1 entry setiap hari memandangkan aku pun dah habis belajar, masa untuk bersama blog ini sharing cerita dan info juga bertambah la sepatutnya.

Tetapi, Allah Maha Perancang. Isnin lepas, aku dapat kerja di sebuah cafe di bandar, jadi aku tak dapat lagi untuk menunaikan janji aku sebelum ini sobs. Tambahan pula, mak ada di Sabah untuk beberapa hari ini atas urusan kerja, sebagai anak sulung, aku haruslah menggantikan emak sebagai pembantu ayah di rumah untuk menguruskan adik-adik aku.

Dengan schedule untuk kelas memandunya lagi...kesian kan dekat aku, dah 21 tahun baru nak ambil lesen kereta sedangkan kawan-kawan aku ada yang dah pandai bawak lori tau. Bukannya apa, ayah dah lama suruh aku ambil lesen, aku ni je yang penakut tahap cipan. Aku harap aku akan berjaya mendapat lesen dengan jayanya tidak lama lagi dengan sekali take. Please aku taknak repeat kelas memandu no no no no.

Disebabkan kebizian aku lately, sampaikan birthday adik aku, Abdullah Azhari atau lebih mesra dipanggil Awang pun aku tak dapat sambut properly :( Sorry Awang :( Selalunya bila celebrate birthday adik-adik aku lah yang menjadi photographer setianya. Gambar kek dia ada di dalam handphone tetapi atas kesuntukan masa aku tak dapat nak transfer ke laptop ni, pergh busy gilaks ekau zafirah.

Semoga Awang membesar menjadi seorang hamba Allah yang beriman dan bertaqwa, yang menyenangkan hati ibu bapa dan orang di sekeliling. Amin Ya Rabb.


Oh ya, semalam result final semester aku di UiTM Lendu dah keluar wei. Alhamdulillah, aku bersyukur dengan result yang aku dapat walaupun takdelah cemerlang mana. Terima kasih pensyarah-pensyarah yang baik hati sangat bagi markah tinggi, yang berdedikasi mengajar anak-anak didik dan yang sentiasa menjaga kebajikan aku dan kawan-kawan. Kepada MC1106A, Terima Kasih korang sebab selalu membuka tangan dan hati untuk mengajar aku yang slow ni, Terima Kasih banyak-banyak . Tahniah kepada semua anak didik UiTM yang konvo kelmarin dan yang mendapat result akhir semester emalam. TAHNIAH woooooo !

Ok lah, aku nak kena bersiap untuk pergi kerja ni, kita jumpa lagi bila ada rezeki, InshaAllah.
Semoga Allah SWT pelihara iman kalian semua walau di mana sahaja kalian berada.
Salam Sayang.

Labels: , ,